mandag 4. juni 2012

Presentasjon i Arkitektur




Dei fem bygga / stilartane som eg presenterer har eg henta frå nærmiljøet. Alle utanom kyrkja ligg i Sandane sentrum, innan ein radius på omlag 300 m. Det er bygg som alle har eit forhold til og ser i kvardagen. Slik er dei lette å knyte kunnskapane til. Her er bygg som er oppførte frå 1100-talet og fram til 2011. Stilartane eg presenterer er Romersk rundbogestil, Nyklassisismen / Klassisismen, Sveitserstil og moderne bygg. Dei aller fleste bilda her eg teke sjølv, og laga ein collage av dei. Med utgangspunkt i det kjende og nære har eg trekt trådane utover til andre liknande bygg med fellestrekk, eller til kjende bygg på nasjonalt nivå. Dette utvidar horisonten og er med på å setje det lokale inn i ein større samanheng.


Med faktaark om bygga / stilartane blir det omlag slik

Fordelen med at lerretet er firedelt gjer at ein kan ta fram ein og ein stilart / bygg i undervisninga, -eller ein kan presentere det samla som på bildet. Målgruppa eg tenkjer er mellomsteget, ungdomsskulen og evt foreldre.

Eg har sjølv lært utruleg mykje om desse bygga som eg ikkje visste på førehand. I løpet av desse månadene eg har jobba med prosjektet har eg lært meg å sjå bygga på ein heilt ny måte, utifrå deira historie og særpreg som eg ikkje var så bevisst på i kvardagen tidlegare. Eg har tileigna meg mykje ny kunnskap som eg gler meg til å formidle vidare til elevane.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar